iMaster Kérdőívmenedzsment

iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodul

Az információ hatalom! Tartja a mondás…

A kérdés mindig az: mégis hogyan jussunk hozzá?
A válasz egyszerű: kérdezzük meg!

És hogyan?

  • lényegre törően
  • egyszerűen
  • lehetőleg minél rövidebb idő igénybevételével
  • online

És amivel mindezt megvalósíthatjuk: az iMaster rendszer Kérdőívmenedzsment modulja, amelynek segítségével

  • a kérdőívek összeállítása gyerekjáték,
  • az adatgyűjtés elemzése pedig alig néhány pillanatot vesz igénybe.

iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodul célja

Az iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodul célja egy olyan eszköz biztosítása, amely segítséget nyújt egy esetleges belső/külső elégedettség felmérésben, de akár kutatási célokra is felhasználható. Az iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodul a begyűjtött információkat analizálja, majd riportok formájában az bármikor lekérdezhető.

Az iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodul támogatja az anonim és a névvel ellátott kérdőív kitöltését is. Az anonim kitöltés kétféleképpen lehetséges: generált kóddal, amely egyfajta részvétel mérését teszi lehetővé, de nem azonosítható belőle egyértelműen a kitöltő személy, vagy bejelentkezést egyáltalán nem igénylő módon.

A kérdőívek összeállításában a Kérdőívmenedzsment rendszermodulban egy nagyon jól felépített és szofisztikált szerkesztőfelület áll a felhasználók rendelkezésére, amely segítségével egyszerűen összeállíthatóak a kérdőívek minden lehetséges kérdéstípus felhasználásával.


iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodul funkciói

Felhasználó információk az iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodulban

  • Anonim és nevesített kérdőíves kitöltési lehetőségek
  • Felhasználók alapadatainak nyilvántartása a menedzsment és nem anonim kitöltésű kérdőívekhez
  • Generált azonosítóhoz rendelhető adatok (szervezeti egységek, egyénileg létrehozott csoportnevek, stb.) nyilvántartása

Kérdőív információk az iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodulban

  • Végtelen számú kérdőív létrehozása
  • Kérdőív érvényességi határidő megadásának lehetősége
  • Lekérdezési periódus beállítása
  • Kérdéscsoportok/szekciók létrehozása
  • Összes lehetséges választípus kezelése (egyszeres és többelemű választás, számérték, skála, sorrend, free text…)
  • Kötelező és opcionális kérdések létrehozása
  • Szervezeti egységek/cégek kezelése
  • Korábbi kérdőívek klónozhatósága az új kérdőívek létrehozásához

Riportok, automatikus eszközök az iMaster Kérdőívmenedzsment rendszermodulban

  • Statikus riportok létrehozása egyes kérdőívekhez
  • Dinamikus összehasonlító riportok létrehozása különböző időszakok között
  • Dinamikus összehasonlító riportok létrehozása különböző kérdőívek között
  • Szofisztikált riportolás támogatása
  • Automatikus e-mailküldés eseményekhez kötve
  • Export megvalósítása (excel, doc, pdf, bmp)
  • Nyelvesíthetőség

 

Lépjen velünk kapcsolatba!

Név:*
E-mail cím:*
Telefonszám:*
Üzenet: