iMaster CRM

iMaster CRM – Ügyfélkezelési és értékesítési rendszermodul

Az egyre növekvő piaci versenyben igen komoly kérdésekre kell választ kapniuk a cégvezetőknek:

  • Hogyan szerezhetnének új ügyfeleket?
  • Kitől kérhetnének ajánlásokat, amelyek lehetőleg meleg ajánlások?
  • Kik felé nyissanak egy új termékkel?
  • Hogyan erősíthetnék a piaci pozíciójukat?

Egy dolgot mindenekelőtt le kell szögeznünk.

Egy új ügyfél megszerzése sokkal több energiabefektetést igényel, mint egy régi ügyfél megtartása!

A feladat tehát: a régi ügyfél megtartása

Hogyan? Professzionális ügyfélkezeléssel!

A kulcs: a CRM rendszer


iMaster CRM rendszer célja

Az alkalmazás célja, hogy professzionális szintre emelje az ügyfelekkel kapcsolatos nyilvántartási és támogató feladatok megoldását, az új kapcsolatok felkutatásától kezdődően az ügyfelekkel megvalósított interakciók (megkeresések, árajánlatok, pénzügyi tranzakciók, stb.) historikus nyilvántartásán át a partnerek megfelelő szempontok alapján történő megkereséséig és kiértékeléséig.


iMaster CRM rendszer funkciói

Ügyfélinformációk a CRM rendszerben

  • Ügyfelek és kapcsolatok megkülönböztetése
  • Ügyfél és kapcsolat alapadatok nyilvántartása
  • Ügyfélszintű historikus értékesítési adatok nyilvántartása és kezelése
  • Egyedi kedvezmények és bónuszok nyilvántartása és kezelése
  • Pénzügyi tranzakciókhoz szükséges egyedi adatok meghatározása
  • Megkeresésekkel kapcsolatos eredmények és státuszok nyilvántartása partnerenként
  • Árajánlatok, megrendelések, szerződések, illetve azok állapotainak nyilvántartása, azok adatainak figyelése, kezelése

Funkcionalitás és folyamattámogatás a CRM rendszerben

  • Ügyfélmegkeresési kampányok menedzselése és folyamatok támogatása
  • Értékesítési folyamatok támogatása
  • Reklamációkezelés a panasz felvételétől a kiosztásán át annak megoldásáig, ticketing (hibakövető) rendszer üzemeltetése
  • Számlakészítés (csoportos és egyedi számlák készítése)
  • Automatikus csoportos számlázási lehetőség a havidíjas ügyfelek esetében szerződés alapján
  • Árajánlati és szerződés sablonok készítésének lehetősége
  • Értékesítési folyamat menedzselése az árajánlattól a szerződések elkészítéséig
  • Munkalapok kezelése az eseti megbízások követésére
  • Nyomtatvány sablonok felhasználásának a lehetősége a legkülönbözőbb vonatkozásokban

Riportok, automatikus eszközök a CRM rendszerben

  • Megkeresési, értékesítési adatok automatikusan generálva mutatószámok alkalmazásával (KPI-ok)
  • Események, bejelentések kezelése
  • Hírlevelek írásának lehetősége
  • Szofisztikált riportolás, kontrolling támogatás
  • Árajánlatokhoz, szerződésekhez köthető automatizmusok kezelése folyamat szinten
  • Automatikus, eseményekhez kötött e-mailküldés
  • E-mail sablonok létrehozása és kezelése
  • Adat export/import megvalósítása (excel, doc, pdf, kép)
  • Nyelvesíthetőség

 

Lépjen velünk kapcsolatba!

Név:*
E-mail cím:*
Telefonszám:*
Üzenet: